Wednesday, January 07, 2009

En lista apropa saknad svensk tv

Timo Raisanen i Korslaget med en av de battre Kent-latarna? Sanslost att man ar har och missar nagot sadant (har ingen aning om hur det lat men exakt hur daligt kan det ha varit sa att han behovde aka ut liksom, paah, svenska folkets smak ger jag inte mycket for). Missar sakert massa annat ocksa, kommer bli mkt catching up att gora nar jag kommer hem.

Hittade forresten en grej i min mp3-spelare som jag inte visste om innan, en lista som visar de latar jag spelat mest. Min likadana lista i Itunes manipulerade jag ju lite (typ spelade Work of Art i foobar) men eftersom jag inte visste om den har funktionen nu sa hoppas jag att den ar lite mer sann (var medvetna nu om att jag inte har Bon Iver pa spelaren utan pa skiva):

1. Markus Krunegard - Jag ar en vampyr
2. Sarla - Golvad av Jesu karlek
3. Band of Horses - The General Specific
4. Band of Horses - Island on the Coast
5. Band of Horses - Lamb on the Lam (In the City)
6. Sarla - Hall mig
7. Sarla - Da star jag stark
8. Sarla - En ny morgon for varlden
9. Sarla - Gor mig stark
10. Markus Krunegard - Rocken spelar ingen roll langre
11. Markus Krunegard - Den som dor far se
12. Markus Krunegard - Hjalp
13. Markus Krunegard - Samma natter vantar alla
14. Sarla - Uppforsbacke/Nerforsbacke
15. Hakan Hellstrom - Jag vet inte vem jag ar men jag vet att jag ar din
16. Band of Horses - Marry Song
17. Markus Krunegard - Noiserock i Japan
18. Markus Krunegard - Se pa mig nu vad tycker du?
19. Markus Krunegard - Det ar ett idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp
20. Markus Krunegard - Ibland gor man ratt ibland gor man fel

Haha, inte mycket variation dar inte.. Fast arligt talat tror jag att den ljuger lite, t.ex. Rocken spelar ingen roll langre och Den som dor far se ar inte tva av mina favoriter pa Markusevangeliet, snarare Samma natter vantar alla, Se pa mig nu och Ibland gor man ratt etc, som ligger i botten. Jaja, finns val ngn forklaring till det ocksa. Och nog har jag val lyssnat mer Hakans nya an sa? Arets lat for mig ar nog defintivt Jag vet inte vem jag ar men jag vet att jag ar din - inte sjalvklart att jag har lyssnat mest pa den iaf forstas. Well, aterkommer med nagon sorts arets basta snart tankte jag sa ska jag reda ut det dar mer, for alla intresserade.

No comments: